Kakovostno prodajno osebje je ključna konkurenčna prednost podjetij.

Če DNLA PP (prodajni potencial) kombinirate z analizo DNLA SC (socialne kompetence), pridobite vpogled v povezavo med tema dvema področjima ter podporo pri izboljšanju vaših prodajnih veščin z izboljšanjem ključnih socialnih kompetenc.

DNLA Prodajni potencial je postopek merjenja in razvijanja prodajnega potenciala, posebej za zaposlene na področju prodaje, distribucije in marketinga. DNLA PP preverja 6 ključnih faktorjev (kompetenc) znotraj prodajnega procesa:

  • vzpostavljanje kontakta,
  • pozornost,
  • analizo,
  • ponudbo,
  • preverjanje,
  • sklenitev dogovora.

DNLA Prodajni potencial je optimalno dopolnilo k analizi DNLA Socialnih kompetenc vašega prodajnega osebja in vseh, ki želijo oceniti svoje sposobnosti na področjih empatije (ki je potrebna za vzpostavitev začetnega kontakta), pozornosti, analize (strankinih potreb), ponudbe in sklenitve dogovora.

Primerjava z najboljšimi prodajalci iz različnih panog prikaže vaše stanje ter področja, kjer obstajajo možnosti za razvoj vaših prodajnih veščin.

Analiza vključuje individualno poročilo s poglobljeno razlago vaših rezultatov.

Potrebni čas izpolnjevanja: 30 min

Prikaz rezultata: